piątek, 24 lutego 2012

-------------------Krzyż na Omulwi----------------

Omulew zostanie w naszej pamięci,

będzie nie tylko historyczną przeszłością.

Przy wjeździe na Omulew postawiłem krzyż.

Zapytacie: Dlaczego to zrobiłem?

Dlatego, że tak o krzyżu napisał Adam Mickiewicz:


Tylko pod krzyżem

Tylko pod tym znakiem.

Polska jest Polską,

a Polak Polakiem”.


i te słowa stały się mottem mojego działania!!!


Krzyż ustawiłem w 2010 rok,

wyświęcony został 5 listopada 2011 roku.

Jest on upamiętnieniem wielu wydarzeń.

Między innymi w tym miejscu przed 100 laty urodził się mój ojciec

Albert Wojciechowski Porucznik Kawalerii.


Moje krótkie przemyślenia na temat krzyża

Krzyż nie boli,

krzyż pozwoli,

realizować się do woli.


Krzyż to wiara,

wiara to prawda,

prawda to krzyż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz