piątek, 24 września 2010

"Pisać każdy może"

Według tekstu „Śpiewać każdy może”
„Pisać każdy może” to moje.
Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej,
ale nie oto chodzi, jak to komu wychodzi.
Czasami człowiek musi, inaczej się udusi,
Lubię pisać wierszyki, najbardziej rymownki.
Jak ktoś tego wysłucha,
uśmieje się od ucha do ucha.
A teraz będę już szczery,
wybrałem drogę kariery.
W karierze nie przesadzę,
na pewno sobie poradzę.
Jak złapię weny twórcze,
piszę nawet na bibułce.
Do mnie też to dociera,
że jest pisania pewna bariera.
Bariera wypowiedzi,
nie ma jej na spowiedzi.
Gdy człowiek wierzy w siebie,
to pomaga nawet ten co jest w niebie.
Ja się wcale nie chwalę,
ja po prostu mam talent.
Wejść na świecznik i tam zostać,
cała reszta gdzieś z tyłu musi pozostać.
A ja wiem co jest grane,
dlatego na nim zostanę.
Napiszę wierszyki szlagiery
i pójdę drogą kariery.
Ułożę piosenki,
wtedy będą mi klaskać wielbicielki.
Może dostanę kwiaty,
to będę wtedy chwaty.
Jak czytam ludziom swoje wierszyki,
to tak jak bym dawał im zastrzyki.
Nikt mnie nie skrytykuje,
bo dziwnie to odczuje.
Ja nikogo nie straszę,
ale talentem niestety go gaszę.
Szczególnie jak mnie coś poruszy,
to brnę w to po uszy.
Teraz wiem napewno!!!!
Czy to na starość, czy to na wieczność,
pisanie to jest konieczność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz